Historie Roggelse cafés

De Beukelaer 1942

We zijn met enkele personen bezig om alle locaties in Roggel waar ooit een café is geëxploiteerd in kaart te brengen en daar een presentatie van te maken die we te zijner tijd aan U zullen presenteren.

Hiervoor zoeken we  nog wat oude foto’s van panden waar een café is of was. Ook foto’s van het interieur met klanten en de kastelein(se) zijn welkom. Het mogen oude foto’s, maar ook foto’s van recentere datum zijn.

Bent U in het bezit van dergelijk fotomateriaal, dan zouden we daar heel graag een kopie van maken. Laat het ons dan even weten, dan komen we langs om ze te kopiëren. Bent U zelf in de gelegenheid om de foto in te scannen met scanner, smartphone of tablet, dan is dat nog makkelijker. U kunt de foto dan opsturen naar hvrroggel@gmail.com. Het zou natuurlijk fijn zijn als U dan ook even vermeldt wie of wat er op de foto staat en als U bij benadering kunt zeggen van welk jaar ze is. Bij voorbaat hartelijk dank. Als dank zullen wij U dan de presentatie, nadat wij ze gepresenteerd hebben, digitaal toesturen.