Hulp gevraagd

De heemkundevereniging Roggel kreeg het verzoek om haar medewerking te verlenen naar de speurtocht van de op het hiernaast afgebeelde  bidprentje genoemde Verstappen.

Het verzoek was in eerste instantie door de oorlogsgravenstichting gedaan aan het ministerie van defensie. De archivaris van het ministerie had echter helemaal geen gegevens over deze persoon. Als de gegevens op het prentje kloppen, dan zou hij die echter wel moeten hebben. Daarom vroeg hij ons om die gegevens te checken. Deze persoon is echter ook bij ons niet bekend. Ook in de geboortelijst 1923-1932 (10 jaren tafel van de gemeente Roggel) komt deze persoon (zowel de naam als de geb.datum) niet voor. Daarom de vraag om hulp. Wie weet er iets over deze persoon? Wij horen graag van U. Klik hier voor onze contactgegevens. Ook reacties op onze Facebookpagina  zijn welkom. Bij voorbaat dank.