Kalenderfoto januari 2014

Klik hier om uw eigen herinneringen of aanvullingen te sturen.

kalenderfoto januari 2014

Foto omstreeks 1954.

Een klassenfoto van de St.Theresiaschool aan de Kloosterstraat.

Wie staan op de foto:

Personen op de foto v.l.n.r.:
1e rij: Leny Bergs, Fien Voermans en Toos Fijten.
2e rij: Corrie Manders, Wies Scheres, Door Simons, Mia Franssen en Mia Verstappen.
3e rij: Mien Simons, Marij Stals, Annie Theelen, Annie Derks, Emmy Seuren en Toos Ebus.

Waar is de foto gemaakt:

Op de speelplaats van de school.

Wanneer en waarom is deze foto gemaakt:

Niet bekend

Wie heeft de foto gemaakt?

Niet bekend

Heeft U nog speciale herinneringen aan deze foto of klas? Laat dan s.v.p. van u horen. (Zie link boven de foto)