Kalenderfoto juli 2013

omschrijving van de foto:

Gouden bruiloft echtpaar Reinders-Peters.

Wie staan op de foto:

Personen v.l.n.r.:

1e rij: Willemien Frencken, Gerardus Reinders (veldwachter), Marianne Frencken, Wilhelmina Reinders-Peters, Gerard Frencken

2e rij: Huub Frencken, Lies Frencken-Reinders, Gerard Frencken, Mia Reinders, Zus Reinders, Ans Reinders.

Waar is de foto gemaakt:

Voor hun woning op de Raadhuisstraat. Vanaf de kerk gezien voor  het oude Raadhuis.

Wanneer en waarom is deze foto gemaakt:

Foto: Anno 1958 bij het gouden huwelijksfeest

Wie heeft de foto gemaakt?

Niet bekend

Weet u nog meer over deze familie of  over de veldwachter?  Laat het ons dan weten via het bovengenoemde  contactformulier. We vullen de info dan op deze site aan.

Heeft u nog foto’s over deze familie of andere foto’s uit Roggels verleden die u met ons wilt delen ?  Wij zouden daar heel erg blij mee zijn.

U kunt ze ons  hier digitaal toesturen, (of  neem contact op via het daar vermelde nummer) of vul het hierboven genoemde contactformulier in met uw gegevens, zodat wij contact met u kunnen opnemen.