Kalenderfoto mei 2014

Klik hier om uw eigen herinneringen of aanvullingen te sturen.

kalender_foto_mei2014

Foto uit 1950.

Eerste H.Communie op 21 mei 1950, gedaan in de voormalige kapel van het klooster Heibloem.
Op grond van een overeenkomst mocht het kerkbestuur van de parochie van Sint Isidorus (opgericht in 1947) gebruik maken van de kapel. Juffrouw Hanraets was sinds 1948 (na de oprichting van een schoolbestuur) aangesteld als eerste vrouwelijke leerkracht aan de Lagere School St. Raphaël.

Wie staan op de foto:

Personen op de foto v.l.n.r.:
Frits Verheyden, juffrouw Hanraets, Piet Vrenken, Albert Bouten, Corry Thijssen, Gijs van der Leeden, Mia Luyten, Bart Janssen, Nelly Joosten, Huub Scheepers, Bert Schroyen en Ton Linssen.

Waar is de foto gemaakt:

In de kapel van het klooster.

Mocht u die nog hebben, dan vernemen wij die graag.