Kalenderfoto oktober 2015

Klik hier om uw eigen herinneringen of aanvullingen te sturen

kalenderfoto okt2015

Foto uit de oorlogsjaren 40/45

Personenen v.l.n.r.

Onderduiker van Rijn, Trui Crins, Lies Crins, Wiel Geuyen, Fie Ophey, Mien Ophey en Jan Crins.

Wie staan op de foto:

Personenen v.l.n.r.

Waar is de foto gemaakt:

Op de achtergrond staat de boerderij van Rie Beenders (Kleine Laak). De foto is dus waarschijnlijk gemaakt in de tuin van de fam Crins (Klièwe Wulm)  die er schuin tegenover woonde.

Wie heeft de foto gemaakt?

Horen we graag van U (zie link hierboven voor reacties)