Kalenderfoto september 2014

Klik hier om uw eigen herinneringen of aanvullingen te sturen.

kalenderfoto_9_2014

Foto uit 1962.
Klas 3 van de meisjesschool St.Theresia met juffrouw Sevens.

Wie staan op de foto:

Personen op de foto v.l.n.r.:
1e rij: Sophie de Groot, Corrie Theelen, Carmen Nazarski, Ans Seuren, Lies Verstappen,  Christien Voermans,
Truus Smits, Truus Janssen, Corrie Dirkx, Truus Mennen, Truus Bergs en José Nijssen.
2e rij: Geertje Smeets, Miep Geelen, Annie Nies, Hennie Ebus, Gonny Geuijen, Annemiek Klompen,
Mien Vestjens, Riek Seerden, Marie José Houben, Riet Verstappen, Truus Vullers, Hennie
van Knippenberg en Nelly Joosten.
3e rij: Marga Frenken, Wilma Verstappen, Willemien Mennen, Lieke Houben, Corrie Salimans,
Willemien Vullers, Tiny Smolenaars, Tiny Salimans en juffrouw Sevens

Waar is de foto gemaakt:

Waarschijnlijk in de kloostertuin

Wanneer en waarom is deze foto gemaakt:

In 1962 als klassenfoto. (zie opmerking hieronder)

Wie heeft de foto gemaakt?

waarschijnlijk een schoolfotograaf.

Heeft u zelf herinneringen aan deze foto?

Van Riek Teeuwen-Seerden ontvingen we de volgende toevoeging/correctie. Daarvoor hartelijk dank.

klassenfoto 3e klas 1962. Moet zijn schooljaar 1963-1964. Zat toen in de 3e klas en had toen juf Sevens.

Waar is de foto gemaakt?
In de kloostertuin achter de toenmalige meisjesschool