Kalenderfoto september 2015

kalenderfoto09-2015

Jac en Mia Crompvoets samen met de gidsen op hun huwelijksdag.

Wie staan op de foto:

Personen op de foto v.l.nr.:
1e rij: Marian Janssen, Tiny Bonten, Corrie Dirkx, Mia op het Broek, Netty Dirkx, Lia Janssen.
2e rij: Nelly Cox, Annie Naus, Jes Mussen, Tiny Mussen, Mariet Dirkx, Truus Puts (Guido),  Jac Crompvoets, Mia Crompvoets van de Beuken, Elly Naus, Annie Geelen, Door Simons,      Willy Flupsen, Nelly van Heur en Riet Vrenken.

Waar is de foto gemaakt:
Voor het ouderlijkhuis van de bruid en tegenwoordige woning van het bruidspaar

Klik hier om uw eigen herinneringen of aanvullingen te sturen.