Kalenderfoto september 2016

09september 2016

Woonhuis van de familie Puts, Schansdijk. (Voorheen Schans)

Foto omstreeks 1959.
In dit huis woonde het echtpaar  Antonius Hendrikus Hubertus Puts (roepnaam Rie), geboren te Roggel op 22 mei 1896 en Angelina Maria Hillekens roepnaam Lien, geboren te Roggel op 8 januari 1908 met hun 6 zonen en 1 dochter.

Het huis van Rie en Lien Puts lag op de Schansdijk op de plaats waar nu de familie Evers woont.

Personen op de foto:
In de deuropening Mam Puts (Lien Puts -Hillekens) samen met dochter Lien.
Wie de persoon op de foto is, is niet duidelijk. Genoemd wordt Peter Puts, de oudere broer van Rie Puts, maar gezien zijn leeftijd (Hij moet toen ongeveer 70 zijn geweest) lijkt ons dit niet waarschijnlijk. Misschien één van de oudere zonen? Als U ons meer kunt vertellen dan horen we dat graag.

Stien Puts deelde ons mede dat de persoon op de fiets Joep Puts (zoon Van Rie en Lien) is.
Nelke Versteegen meldde on nog dat de fam. Puts nooit op de Schansdijk  heeft gewoond want ook daar heette het vroeger Schans en om precies te zijn : nummer  9.

Heeft u nog opmerkingen aanvullende info of andere oude foto’s, dan horen wij dat graag van u via mail, telefoon of ons contactformulier.