Roggels Blaadje 15-04-1953

Klik op deze afbeelding dit Roggels Blaadje te lezen

Deze maand een gedeelte het Roggels Blaadje van 18 april 1953  met de uitslag van de vorige maand beschreven rondelijststemming. Hier kon iedere stemmer dus 7 stemmen uitbrengen. (De voor hem ideale samenstelling van de nieuwe raad, die uit 7 leden ging bestaan). Door deze stemming zou dan  de volgorde op de officiële kandidatenlijst van iedere partij worden bepaald. Daar hielden de lijsten zich dan ook aan. In het laatste stuk uit het Roggels Blaadje van 30 mei 1953 ziet u de uitslag van de uiteindelijke gemeenteraadsverkiezing. (Waarbij uiteraard ieder maar op één kandidaat kon stemmen). Ook de benoemde leden worden hier vermeld. (En dan blijkt dat toch weer verrassend)