Roggels Blaadje 19 feb. 1955

klik op deze afbeelding om dit Roggels Blaadje te lezen

In dit Roggels Blaadje van 19 februari 1955 kunnen we een uitgebreid verslag lezen van de gemeenteraadsvergadering van 11 februari. Hierin kan men lezen dat er in Roggel in die tijd letterlijk en figuurlijk aan de weg werd getimmerd.
Ook kunnen we lezen hoe de fanfare de Roggelnaren wil vermaken in de Zaal met carnaval.
De stichting mens en dier doet ook nog een oproep aan de Roggelse waakhondbezitters om geen honden aan de ketting te leggen en ze fatsoenlijk te behandelen.
En dan hebben we natuurlijk de wekelijkse rubrieken