Roggels Blaadje 8 januari 1955

In het eerste Roggels Blaadje van 1955 kunt u de volgende berichten van gemeentewege lezen:

• Loop der bevolking over afgelopen jaar
  • Oppervlakte berekening Gemeente Roggel
  • premie doden vossen
  • Waar er gerolschaatst mag worden.

Verder een artikeltje over benoemingen aan de Jozefschool met bekende namen van vroeger.
Vanuit de parochie dit keer niet alleen de wekelijkse “mis-agenda” maar ook een brief van een “geadopteerde” priesterstudent uit Afrika.

Verder weer veel verenigingsnieuws en er zijn héél veel biggen te koop.