Roggels Blaadje

In deze rubriek  (te vinden in het hoofdmenu) publiceren we een keuze uit uitgaven van “Het Roggels Blaadje” .
“Het Roggels Blaadje” werd oorspronkelijk uitgegeven door de Gemeente Roggel.
De eerste uitgave dateert van 30 juni 1951.
We publiceren maandelijks een uitgave van 65 jaar geleden.
Het geeft een verrassend beeld van de snelle ontwikkelingen in ons dorp.

De uitgaven zullen gepubliceerd worden als PDF bestand. Deze bestanden zijn zo algemeen dat ze op vrijwel iedere PC, Tablet of Smartphone geopend kunnen worden.
Voor smartphone en tablet kunt u diverse apps installeren die het lezen en bekijken van pdf’s mogelijk maken.

Veel plezier (en misschien nog herkenning en herinnering) bij het lezen van de oude uitgaven!